söndag 27 november 2011

Kalkon

Kalkonmiddag hos mormor och morfar! Så mätt att jag tror kalkonen snart sprutar ur mina öron! Blir varm i hjärtat när jag kommer hem till läjet. Tryggt !! Som dom flesta söndagarna så jobbar jag idag natt. Känns alltid så jobbigt att gå dit. Söndagsmys är ju den nästa men när jag väl kommer till jobbet är det mysigt där med. Jag gjorde ett litet snabbt stopp hos Malin som hade ordnat med glöggkväll. Hanna som bakat fantastiska lussekatter! Tummen upp. Tyvärr var jag tvungen att lämna alla goingar. Gamla som nya vänner för att bege mig hem till veddige för jobb. Men men jag har en ledig söndag av sex iaf och det är ju alltid nått. Jag har valt det själv. Men det är bara för att jag nån gång en fre eller lör ska få va lite social och få träffa lite andra
Människor än min älskade dotter!! Hon är så stor nu. Och jag kommer på mig själv bara sittandes och le då jag ser på henne. Mitt allt!!
Föresten det är inte varje dag man åker bil på 41:an och blir lite sjösjuk. Lite mysigt är det allt med blåsten om man håller sig inne.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar