onsdag 7 november 2012

Snälla rara söta anna

Ja tjena va jag va hes efter lördagen. 12h jobb och sen raka vägen till maja. Sjuttsingen va vi mammor kan ha kul ihop. Underbart gäng och jag längtar som en tok efter nästa gång!

Som vi sjung, skrålade och dansade!!

Vilka vänner!!
Fredrika i röda strumpebyxor tycker jag har en fantastisk dansstil;)





Så här kan det se ut när PH åker på. Jag säger bara: SKONA mig!!


Och såhär kan det se ut när 90talets kungar ronny och ragge spelas.






Om man säger som så här. Jag och martina kan vår sak!! Jag bara älskar den bruttan.

Jennie kunde också sin R&R historia.
-med tallbarrsdoft i bilen är man riktigt säker. Man kan släppa av en fjääärt som inte någon märker...





Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten! Ni förstår fotografen led av sömnbrist och hade även lite alkohol i kroppen.

Kan säga som såhär. Det var en trött tjej efter 3h sömn som skuttade till jobbet på söndagen men ack så lycklig!

1 kommentar:

  1. Ja oj vad kul vi hade! :) supersnygga bilder.. verkligen. ha ha ha. Love you too !

    SvaraRadera