lördag 28 juli 2012

Lata dagar med dig

Är det bästa jag vet...lalalla!
Jag har haft en fin vecka. Helgen som var va loppan och jag i kalv med släkten. Lördagen var det konsert, KENT.
Sen kom måndagen och jag började att jobba. Smygstartade med två dagar. Veckan har bjudit på sol,bad,grillning och massor av skratt och kärlek. Vilka vänner jag har! Sen kom fredagen och det var dax att bege sig hemåt för jobb. Bara jag närmade mig veddige kom ångesten och klumpen i magen sig smygandes. Jag tänker att det en dag blir bättre och att jag kommer vänja mig. Men det har gått mer än två år nu och jag har fortfarande inte vant mig!när blir det bättre!? Hur vänjer man sig?! Jag vill bara känna ett lugn, ta ett djup andetag och känna mig hemma!

Precis som i torsdags då jag cyklade vid havet, andades djupa andetag och bara njöt! Som jag har saknat det. Vilket lugn. Hemma!



2 kommentarer:

  1. Måste vara hemskt att känna så :(
    Men du kan ju alltid flytta.. barn anpassar ju sej väldigt bra och veddige är ju inte så långt bort ändå om ni saknar det :)

    SvaraRadera
  2. Rosanna, har du glömt lösenordet till bloggen!? Kram

    SvaraRadera