tisdag 3 juli 2012

Strandpromenaden

Veddige har sina ljusglimtar ändå. Strandpromenaden är helt otroligt vacker nu. Jag och loppan packade ner pannkakorna och cyklade bort. Wooow mamma titta,sa loppan hela tiden. Lilla loppan tyckte det var så fint. Dock blev det en snabbvisit då loppan strax efter det att pannkakorna låg i magen kom på att hon var SÅ bajsenödig att vi var tvungna att cykla räserfart hem (men blommor han hon med att plocka påvägen hem)

Vi avslutade kvällen med hamburgare ute i det gröna och jordgubbar hemma hos lili-ann.
Helt klart en toppen dag i denna håla!!

Loppan: mamma, skulle du kunna klara dig utan mig?
Jag: nej nova absolut inte! Du är det bästa jag har!
Loppan: nej det skulle du inte. För jag har mycket bättre minne än dig. Ditt suger och vem skulle då hjälpa dig att komma ihåg alla saker!?!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar