onsdag 24 augusti 2011

Bra livsförsäkring ?!

Gårdagen bestod av lunch och kaffe på stan med efterlängtade flickor sen fick jag åka med på en tur då lina skulle övningsköra. Gud va glad jag blev av att träffa lina!! Det var Alldeles för längesedan!! Hon värmde mitt hjärta med sitt sprudlande humör och kloka tänk. Hon är så klok och ärlig. Min äldsta barndomsvän :)) ren lycka att hon finns!!
Är så glad för lina och Mattias skull!! Husägare och allt;) nu är det bara Volvo och bebis som saknas! Men snart bara en si sådär 800 dagar. Eller hur va det nu lina;)kvällen avslutades med ett besök hos kajsa,Thaimat och massor av tjöt!! Även det innebar lycka!! Jag somnade med ett stort leende på läpparna! Kan inte annat göra när man har så fina vänner i sitt liv!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar