tisdag 16 augusti 2011

Veckan som gått

Har vart en trött vecka. Jag gjorde inte många knop innan torsdagen. Flyttade mig mellan sängen och soffan. Även torsdagen var en trött dag tills det att jag ryckte upp mig lite och begav mig in till stan med Martina . Det blev en helt underbar kväll!!
Martina är en skön prick!! En sån prick som ger en många skratt ni vet:)



Fick köpt denna på Din sko dock inga dr martens. Men en 1000 kr billigare.

Fredagen var jag trött träffade fina flickor. Fick mig även där många skratt. Kajsa och hennes syster lekte en rolig lek över datorn, där man skulle balansera olika saker på huvudet, ta kort och sen skicka det till varandra !! Hur kul som helst:))



En Rosanna på huvudet!!!det ni;)

En sjukligt trött Rosanna fick även klarat av lite kräftor och myst med familjen,min bror som är hemma från London !!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar