lördag 6 augusti 2011

Silvret och Lilly

I dag när jag vakna var jag mer död än levande och var mycket tacksam att Nova sov "länge" . Det blev en sen frukost och efter det bestämde vi oss för att hälsa på lilla Lilly och även idag gå till socitetsparken där silvret spelade. Det var nån slags min festival, PT guld har jag för mig att den hette. Väldigt trevligt!! Synd att vi hade en tid att passa annars hade jag mer än gärna slott mig ner på en filt. Vem hade kunnat ana att vädergudarna skulle va med dom!?!

Lilly var ju bara helt underbart söt!!! Lukten av bebis , finns det nått bättre?!? Tror inte det!!! Nova smalt och tyckte det var så mysigt:)) jag blev helt uppslukad av den lilla och glömde helt av att ta kort!

Vi åkte sen hem för att ha lite tjej mys jag och Nova är helt slut som artist!! Tar på krafterna att va lite social;)








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar