lördag 15 september 2012

Blodad tand med fynd

Som alltid när hösten börjar smyga sig på så vill jag fixa och trixa här hemma och helst får det inte kosta något då jag fortfarande är kommunalt anställd. Jag, min käraste, loppan,martina med troll gav oss ut på loppisjakt idag. Det blev stättared, veddige, vallby och derome och vet ni vad?! Jag fyndage! Vilken lycka :)
En vit mjuk trasmatta, en klädhängare till nova, 7 snappsglas i samma serie som mina andra nya glas, en liten bricka och favvo fyndet en string telehylla!! Allt till ett pris av 195kr.Det är ju bara så kul att få fynda.

Stadens loppisar har jag ej vart i. Kanske man skulle testa nån gång. Kanske nån har ett tips på bra loppisar??




Eftersom att jag till min förtjusning har en väldigt händig man så har jag fått upp lite hyllor här hemma. Äntligen!!






Det där med blodad tand kanske ni undrar över... Jo ni förstår loppan tappade sin andra tand i torsdags och har den tredje på en tråd.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar