tisdag 25 september 2012

Las vegas baby! Eller?!

Martina och Jocke ska åka till vegas och gifta sig i sommar och jag och några till har fått äran och frågan om vi ville följa med. Vem vill inte det! Vilken resa. Jag som inte är speciellt berest av mig. Och självklart var min första tanke: klart att jag ska med!
Men sen slog verkligheten mig med en käftsmäll och mitt liv blev ett faktum. Vem lurar jag. Jag kan inte åka.

Det kostar en förmögenhet! Hur mycket jag än jobbar extra kommer jag aldrig upp i den summan. Och om jag får ihop lite extra så behöver dom pengarna läggas på loppan och sparande till körkort. Nu ska ni inte tro att dom pengarna kommer att sparas ihop. Det skulle ta mig minst 3 år!!

Jag släpper tanken och inser faktum. Jag är ensamstående och kommunaltanstäld (låginkomsttagare) som banken fint uttryckte det! Tummen upp för det!





1 kommentar:

  1. Åh hjärtat! Önskar att jag vinner på lotto och har möjlighet att bjuda med dig!!
    Inte just för mitt bröllops skull såklart utan för möjlighet att åka till Vegas ihop!!
    Kram

    SvaraRadera