måndag 24 september 2012

Överlevnad, 30 åring och vänskap

Är vad helgen har bestått av. Ledig fredag som bestod av förkylning och spontan afton med fina vänner. Dock blev det mycket sent och jag skulle upp och jobba men tapper som man är så kämpade jag mig dit med min mansförkylning.

Dagen gick fort och7-20.30 blev 7-19.45 det tackar vi för. Att få komma hem var helt underbart för ni förstår Andreas och Karin var hemma och väntade. Känslan att få komma hem till någon som väntar på en är obeskrivlig!

Jag svirade om sen bar det av till 30åringen Martina som Bjöd på god mat och dryck. Den där plommonchutneyn får jag nog försöka och tigga till mig en burk av då det var så god!

Söndagen bjöd på feber och jobb. Birgitta skickade sen hem
Mig då hon absolut inte ville bli smittad. Jag bänkade mig i soffan med vindruvor, ingefära, citron, honung och ibumetin.

En förkyld men mycket trevlig helg!!!

Så kan det gå när man äter chips.





Fredagen avslutades på grappa med min stora kärlek och detta fina par.


Finaste Andreas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar