tisdag 19 juni 2012

Bitter

Idag!! Ligger och vilar lite på jobbet men kan inte slappna av. Lite bitter över det här med peace & love. När jag ville åka så var responsen lite si sådär. Men jag tog semester och tänkte att det kan ju ändra sig, men icke!!


Men nu... Jo då, då ska folket åka och jag kan inte åka efter som man är inte riktigt gjord av pengar. Ensamstående kommunalarbetare och inte fick en krona tillbaka på skatten! Jag bara älskar det. När man själv har vart sjuk och en loppa som vart sjuk så blir det absolut inte fett med cash.
Så nu ligger jag här och räknar, räknar och räknar hur jag ens ska få ihop denna månaden med stockholmsresa och födelsedagsbarn!

Pengar pengar pengar jag blir så jävla trött rent ut sagt!!!

Idag är jag bitter,ge mig en dag så ska ni se att det gått över!!!




1 kommentar:

  1. Pengar pengar.. den ständiga fienden... och vännen.
    Köp en trisslott och hoppas på tur.
    Det brukar jag göra. Dock har jag aldrig nån tur. Typiskt.

    SvaraRadera