måndag 18 juni 2012

Rakt in i hjärtat!!

Tänka att det kan bli så bra! Vilka vänner jag har. Ännu en helg som vart helt fantastisk.

Fredagen började med jobb sen fotboll hos per. Fotbollen ska vi inte prata om men sällskapet det var desto bättre! Vi traskade ner till bodegan där jag mötte upp en fin kille. En trevlig afton som avslutades på golvet till skön musik och fågelkvitter i ottan.

Lördagen startades lite trött med frukost hos malin. Sen en tur ner på stan för att sen stressa hem till malins mor och far och sen stressa lite till för att åka och handla inför middagen frida, malin och jag skulle fixa till grabbarna. God mat och dryck i goda vänners lag avnjöts innan det var dax att traska till majas för en helt magisk spelning. Jag hade gåshud hela tiden och ville aldrig att det skulle ta slut. Även denna dag bar det av till bodegan för att sen gå hem och äta mat och absolut INTE lyssna på någon musik då jag var i stort behov att sova!! Söndagen sovs det en hel del för att sen avsluta med jobb.

Som sagt en helg som gick rakt in i hjärtat!!

Fredag












Lördag





















2 kommentarer:

  1. Låter som en toppenhelg :)
    Vad var det för spelning ?

    SvaraRadera
  2. Tack för mycket trevlig kväll :) Sköj vart det med, älskar för övrigt rundpingis!!!

    SvaraRadera