söndag 24 juni 2012

Midsommar

Ännu en helg med fina vänner har passerat! Jag trotsade min förkylning och spenderade aftonen hos Karin och Jonathan. God mat, roliga lekar, tandutslagning, näsringsutryckning(en mycket öm näsa har jag) god whisky, fågelkvitter och många många skratt. På tok för lite sömn men va gör väll det när man får skratta och ha det gott!?

Dock mådde inte min förkylning så gott av det men det ignorerade jag och föreslog en cykeltur ut till västra derome där vi skulle spendera kvällen. Jobbigt men roligt! Drickastopp, skrik och svett men fram kom vi.

När jag kom hem idag så ska jag erkänna att det där att få åka hem och lägga mig i soffan under täcket och bara få sova inte var så bra som jag hade tänkt mig. Det var mycket ensamt! Febrig,sorig och hostig och bara fruktansvärt ynklig.

Har iaf fått i mig lite ingefärste med massor av honung och citron. Imon är det jag som ligger i soffan hela dagen för frisk måste jag bli snarast!!





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar