tisdag 26 juni 2012

Kul semester

Jag börjar min semester med att ligga plattfall i världens förkylning sen toppar jag med lite sömnlöshet pga pengar! Kommer bli en kul semester det här, eller nej just nu idag vill jag bara att den ska va över. Kul och ha sem när man inte har en krona över. Extra kul är det när man måste säga till sin dotter att vi kan inte göra det eller det för mamma har inga pengar. Det gör ont i mamma hjärtat och se henne ledsen. Har tjatat om skara sommarland nu jätte länge. Men dom pengarna gick till tandläkare och försäkring. Hela tiden är det något och jag är så trött på magont och sömnlösa nätter pga pengar! Pengar pengar pengar!!

Ä nu har jag lipat färdig för idag!
Nya tag imorgon, förhoppningsvis lite piggare!






1 kommentar:

  1. Han som gör dej glad får väl komma och göra dej frisk :)
    Eller iallafall hålla dej sällskap och tycka synd om dej.
    Krya på en massa i vart fall.

    SvaraRadera