måndag 11 juni 2012

Örebroooo

Var precis vad jag hade hoppats på helt bäst! Tur med vädret, bästa vännerna, skön musik, sköna människor!!

Vet inte hur jag ska förklara helgen på bästa sett ! Ni förstår jag har skrattat konstant hela tiden, träningsvärk i magen. Massor av öl har det blivit, på festivalen sålde dom skrit och starköl. Har ni hört, ingen pissöl här inte:))

helgen bjöd även på rullstolskrock vilken innebar uppskrapade knän,fot, hand och armbåge. Näsblod och meningslöst bråk men ändå så har vi skrattat och vart vänner!

Sen det här med att ha med sig en i rullstol! Det bästa. Man fick gå före över allt, stå på den bästa plattsen. Rena hundtricket!! Det rekommenderas för er som ej tycker om att köa;)

Och banden!!! Ja herre gud helt magiskt!!

Hem åkte jag som en slagen hjälte men en mycket lycklig sådan! Åkte raka vägen till en mycket fin pojken som jag har längtat så mycket efter! Bara att få va i hanns närhet är som balsam för själen!!

Den här helgen är en helg jag kommer leva på länge! Ett minne för livet!


































































3 kommentarer:

  1. Underbara bilder !
    Verkar vart bästa helgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Vi blev som 15 på nytt och släppte alla spärrar;) vi hade så jäkla kul rent ut sagt!!!!

      Radera
  2. Hahaha, underbart! Vilken helg! När man ser bilderna som du handplockat inser man hur bra man har det! Helgen kommer verkligen att bli ett minne för livet!!
    Puss

    SvaraRadera