lördag 21 januari 2012

Älskade snö

Äntligen kom den!! Och äntligen kom Tussan hem, efter nästan 2veckor i tvååker. Nu ligger loppan och Tussan och sussar gott.
Morsan, mormor och morfar tittade förbi på kaffe. Sen var vi såklart tvungna att gå ut och leka jag och Nova. Snögubbe och snöbollskrig för att sen pölsa i snön till lillan. Kaffe , tjejprat (som fick mig att gå med ett leende på läpparna därifrån) och fruktansvärd handboll. Jag Visste mycket väl att det skulle bli ett fiasko men likt förbannat satt vi där och tittade jag vet hjärtklappning!!
Kvällen avslutades med hårflätning (3 flätor extra mycket krus) godis och barnsjukhuset. Novas favorit program. Själv ligger jag och ser på boardwalk
Empire. Som ni kanske redan vet så älskar jag allt som har med maffian att göra. Så jag tänkte ett glas vin och ett avsnitt till sen blir det natten för mig.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar