måndag 2 januari 2012

Ännu en helg som bara rusat förbi

Oj oj oj som vanligt när man blandar jobb med nöje så bara rusar tiden iväg. Fredagen blev det fika hos Kajsa som blivit lite äldre för att sen fortsätta kvällen hos Alexandra, där vi förberedde desserten till nyårsaftonen. En kul kväll med massor av skratt.

Nyårsaftons morgon begav jag mig mycket trött till jobbet och spenderade några timmar. Kvällen spenderades i trönninge och oj vilken kväll det blev. God mat, dryck, massor av skratt, musik, lek och allt detta i goda vänners lag. Helt klart bästa nyår på många många år:))

Lite tråkigt att jag fortfarande inte har någon kamera så jag kunde föreviga denna kväll!! Men men!!

Nyårsdagen sovs bort för att sen jobba första vaken natten! Lite ensamt men helt okej.

Idag måndag har inte gjorts många knop. Nova slängde på sig sin onepice direkt när vi kom hem från dagis sen kröp vi upp i soffan för lite film mys!

Nu väntas några dagar ledighet och nån enstaka arbetsdag.

Jag bjuder på två bilder från fredagen. Kajsa och Peters mycket vackra gran och Kajsas lilla nagellackslåda.





En liten bild på lillloppan med:))


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar