tisdag 17 januari 2012

Fynd i London

Resan har vart helt fantastisk! Vi gjorde det man alltid gör. Går,går och går. Mycket intryck och långa dagar. Jag gjorde lite fynd. Men Gud va mycket fint jag hittade. Hade bara ekonomin tillåtit så hade jag kommit hem med hur mycket som helst. (aldrig är man nöjd) När vi var inne i min favorit butik Urban outfitters sa min broder att han skulle gå till mens avdelningen. Det här med att prata svengelska. Tror ni att jag skrattade eller?!? Haha!! I alla vintagebutiket vi var inne i hängde det bomberjackor. Lite kul tycker jag. Nästa gång jag åker till broder min vet jag va jag ska köpa. Ett eller till och med två par dr martens som jag förälskat mig i. Bra mycket billigare där! Men som sagt jag fick fyndat lite och här kommer lite av det...





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar