lördag 21 januari 2012

Stockholm matta

Dödligt snygg!!
Bara måste ha!
Bilder lånade.








Jag har inte köpt nått nytt sen jag flyttade till denna lägenhet. Förutom det nödvändigaste.Det mesta är sånt som jag fått av mor. Saker hon ska slänga.Lite i födelsedags present. Köpte lite möbler när jag flyttade in. Soffa, madrass, hylla. Lite krimskrams som gardiner och lyktor m.m klart ,men inget större!

Det här när man måste vända på varje liten krona. Prioritera hela hela tiden.
Jag vet byt jobb, flytta, skaffa körkort !!körkort. Med min snigelfart att spara ihop pengar så räknar jag att det tar ca 3 år att spara ihop dom pengarna. Och då blir det inte så mycket nöje under dom 3 åren så nej! Jag lever NU!!
Jag vet det hade underlättat i mitt fall men nej nu blir det inte så!
Jag får fortsätta att gnälla och drömma. En vacker dag så har jag mitt drömhem!!! Mitt :)) Mitt och Novas :))

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där! Det är så mycket man vill ha. Jag tänker precis som du. En vacker dag så fyller jag mitt hem med alla de där fina tingen! Ska först bara plugga klart och sluta skaffa barn och leva på mammapeng. ;)
    Puss Jenny

    SvaraRadera