tisdag 31 januari 2012

Dax för öronproppar! Men hur går vi med grannarna?!

Tussan är inne på sin 3e dag då hon löper och jag håller på att bli tokig. Eller jag är redan det!!! Hon gnäller HELA tiden, tom när hon sover(vilket inte är mycket) så jag funderar skarp på öronproppar. Dock tycker jag lite synd om mina stackars grannar som får stå ut med "gnället" hela dagarna!! Jag mena jag jobbar ju endå;) funderade igår om hon skulle få Komma med till jobbet å va lite terapikatt men sen slog det mig att en av våra vårdtagare har en hankatt och då kommer la Tussan bli tokig!! Och för den delen vill jag inte ha några kattbebisar nu. Så det får bli en annan gång.

Jag hoppas innerligt att hon slutar snart för det här gnället gör mig galen! Tur att hon är så förbaskat söt vår lilla Tussan!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar