tisdag 31 januari 2012

Babyboom

Sen ett år tillbaka har det "pluppat" ut små bebisar runt omkring en. Senast nu föddes en liten Joshua. Han smet till norge med sin familj innan jag fick myst lite men det får jag ta igen när dom kommer hem. Nova ska snart få ett syskon. Hon räknar ner veckorna och är så stolt!! Ska bli så kul å nyttigt för henne!!



 Mina fina vänner lina och kajsa (såklart mattias och peter med) gick å blev på tjocken med bara med nån veckas mellanrum. Ni kan ju gissa om det längtas efter dessa två små. En liten flicka och en liten överraskning.Melker visade stolt upp bilder på sin bebis=) Bästa sommaren.



Tänk nu när man står här och ser på, kommer alla minnena tillbaka. När jag hade den längsta bakfyllan någonsin. Ringde till adrian som då var på turne, sa att jag vart bakfull i flera dagar ;)

Inskrivningen på mvc, ultraljudet, första sparken, längsta 36 timmarna någonsin, 30 juni 06 vilken lycka!!

Sen det där med namn. Ja det ska gudarna veta att det var inte lätt. Anthony tyckte en viss och jag avskydde det. Noha är fint. Men KID är det finaste och det namn vi enades om. Jag var helt säker på att det var en liten kille men så föddes vår lilla loppa.

10 fingrar och 10 tår helt perfekt!! vilken lycka!! Nova sunshine westin. oj oj oj det är helt obeskrivligt!!

Blir tårögd av att bara tänka på det.



Nu är loppan redan 5 1/2 år och det bästa i mitt liv!!



Lyssna och njut!!!



SUNSHINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar