tisdag 20 december 2011

Bättre sent än aldrig

Ikväll hittade mina fina flickor ut till veddige!! Får jag lov och säga att det verkligen var på tiden;) vågar inte ens säga hur längesedan det var dom var här!! Haha!! Men härligt var det. Att bara få va och prata strunt om allt och inget, precis som vi tjejer gör bäst. Många Goa skratt!! Lite allvarliga var vi allt med! Sådana här dagar värmer hjärtat extra mycket, får en att inse hur bra man har det!!
En sån där bara vara kväll och jag bara älskar det!!

Gamla som nya vänner jag är så förbaskat tacksam för att jag har er. Tänk va hade jag gjort utan er ?!? :)

Nu blev det riktigt så där tjejigt som det kan bli ibland. Saknas bara att jag klämmer in MYSIGT några gånger med så är det till fullo;) kan undra om killar skulle skriva hur mycket dom tycker om sina vänner och hur mycket dom betyder? Ja tror inte det va!

Men men mina vänner är bäst iaf!! Så det så !!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar