söndag 4 december 2011

Glögg och mycket närkontakt

Vilken helg!! Massor av skratt!! Massor av fina vänner. Fredagen bestod av jobb och sen en tur till sanddalen. Marie, Ronny, Frida,Alexandra ,Emma, robban och kent. Vi såg på ensam hemma. Lille Kevin så söt;)
Jag avnjöt ett glas rött och sen övernattning hos Alexandra. Där fick vi hem leverans av kebabrulle.mycket uppskattat vill jag lova:)
Lördagen började med frukost. Frida och jag tog oss i kragen, trottsade vädergudarna och begav oss ut i rusket. Helt underbar även om vi trodde vi skulle blåsa bort!! Frida den token cyklade från läjet till stan enbart för att hon inte ville åka buss!! Jag och Frida hade lite egen tid. Hon lagade god mat. Lamm och en god ljummen sallade, innan det var dax att bege oss hem till Sandra på glöggfest. Ca 30 pers knödde ihop sig på mycket Liten yta. Var så kul att träffa alla igen. Lina och Kajsa var på tok för längesen jag träffade därför värmde det extra i hjärtat att dom var där!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar