måndag 5 december 2011

Med en doft av hyacinter och saffran

Ledig måndag... Finns det nått bättre!!?
Vi eller rättat sagt jag Började på att bygga ihop ett pepparkakshus. Det började med att det var sönder när vi tog upp det ur förpackningen och när jag äntligen fått lagat och limmat ihop det så tappat jag det rakt ner i bordet!! Såååå typiskt mig!!! Jag slängde skiten och gav mig på lussekattnak ist. Nova tyckte som tur var att det var lite kul när jag tappade huset. Skadeglädje!! Katterna blev smaskens och efter som att det var handboll på tv och jag ej har några tvkanaler så gick vi hem till Liliann och fikade och bjöd henne på lussekatterna!!

Riktigt skit att här är handbolls VM och jag har inga tvkanaler!! Så nu ligger jag i soffan och med doften av hyacinter och Saffran och funderar på hur jag ska lösa det här. Känns så meningslöst att skaffa de då jag väldigt sällan ser på tv!! Ja ja.... Vi får ser hur jag gör!!









Tryckare med Filippa....






Vad va det i den där mjölken egentligen?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar