onsdag 21 december 2011

Hoj hoj här ska cyklas

Vi har fått en cykel till jobbet som vi ska ut å cykla på med våra Goa gamlingar. Ska bli riktigt roligt!! Som jag skrattade då jag skulle köra in den i förrådet. Den har motor men var ej laddad så jag fick tramp. Segt som Satan och ni som känner mig vet att jag kan det här med cykling!! Jag trampade och trampade och det var sååå segt. Trodde jag aldrig skulle komma fram. Det är inte många meter vi pratar om. Då visar det sig när jag nästan är framme, ser en spak och undrar va det var för nått?!? att jag
Cyklat med säkerhetsbromsen i och när jag släpper på den så sladdar jag till och det går lätt som sjutton!! Oj oj oj som det skrattades och som jag svettades, helt slut! En erfarenhet klokare var det här;)

Vrålåket!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar