söndag 18 december 2011

Funderingar, popcorn och raggsockar!

Bortsett från 5h jobb har dom 36 senaste timmarna spenderats i soffan med lite kärleksfilmer och hem till gården!
Rastlösheten och mitt vilsna hjärta kan jag säga mådde inte så bra av det. Och mina ögon ska vi inte prata om;)
Haha jag skrattar åt det nu när jag skriver men mesta dels av min vakna tid känner jag mig bara rastlös och vilsen,nära till gråt hela tiden!! Då ska jag även tillägga att sömn existerar inte så mycket nu för tiden.Men men bara julen passerar och vi går mot vår så ska väll det bli bättre det med!! För det mesta vill jag bara skrika ur mig min smärta, men va gör väll det när jag inte vet va det är jag ska skrika ut!! Vill bara att paniken ska försvinna! Adjöss !! So long!!

Vet att jag bara har mig själv att skylla!! Att jag helt enkel bara måste glömma, gå vidare och va tacksam för det jag har! Mina fina vänner, min familj och min underbara dotter!! Jag har det bra!! Tacksamhet för dom år jag var med Novas pappa! En fin dotter som vi tillsammans skapat!! Det är lycka!! Den bästa lyckan!!

Nu ska jag försöka sova. Blicka framåt!! Tänka positiva tankar och bara ha det bäst :))
Helt enkelt sluta va bitterfittan ;) idag är bara en sån där bläää dag man måste få beklaga sig en liten smula!! Spy lite galla för att sen kunna blicka framåt på helt oskrivna kapitel på mitt livsverk!!

Don't worry!! Be happy:))

Ett litet tipps till er!!
Ni bara måste se filmen the notebook!! Jag får inte nog av den!även fast jag gråter mig igenom HELA filmen så bara älskar jag den !! jag vet att min drömprins finns där ute!! Kom fram ,kom fram va du än är!!!









Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hjärtat, ibland får man vara bitterfitta, man får gråta och skrika om det skulle behövas! Det som måste ut, måste få komma ut. Blir det jobbigt och övermäktigt så finns alltid dina stöttepelare runt omkring dig!

    SvaraRadera