torsdag 26 april 2012

Bacilusker From hell!!

Magsjukan har hittat hit!
Vi som hade så mycket kul att göra i helgen. Och som vanligt ekar kylskåpet tomt. Haha inte för att jag vågar äta något. Livrädd för att kräkas. Loppan har kräkts hela natten och har nu förflyttat sig till soffan kräkfri sen en timma. Peppa peppa. Riktigt glad är jag att turen var med mig idag, jag har tvättstugan fram till 14!! Så skönt!

Lite ledsen blir jag då jag tänker på vår mysiga lång helg som vi båda två sett fram emot får spenderas hemma med en sjuk loppa!! Stackarn hon blev så ledsen då hon insåg att hon inte kunde bada, leka med william, träffa tona, tjejerna och melker. Åka till mormor. Men men det kommer fler tillfällen!
Huvudsaken är att hon blir frisk!

Och snälla ni håll tummarna!! Jag vill inte få skiten!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar