måndag 9 april 2012

Då var den slut för denna hång!

Jobbhelgen över eller påsk helgen kanske vi ska säga. Nu ska jag njuta av två dagars ledigt då hela påskhelgen har spenderats på jobbet. Klart jag har vart lite social utanför jobbet. Sträckte mig så långt som att spendera min lördagkväll efter 14 tim på jobbet med ulle och hennes syskon+ några fler trevliga prickar. Harrys bjöd på trevlig musik och jag log konstant HELA kvällen. Kunde inte annat göra :)) gjorde ett bra val som sov över hos malin då hon skuttade upp och bakade frallor och jag vaknade till dukat bord. Kunde inte bli bättre.

Nu blir det massor av mys med lilloppan hela veckan lång.

Och vet ni jag har fortfarande ett stort leende på läpparna!! :))

Bjuder på en bild på tokstollen malin.


Grabbar som försöker hänga upp en lampa. Tänk att det ska två till det;)





Sen kom jag hem till lite bus av tussan. Påskris och fjädrar är kul att leka med






1 kommentar: