lördag 21 april 2012

Bästa energikicken

Har jag fått i veckan. Mån-tis bestod av jobb och sova. Men
Där emot onsdagen bestod av massor av skratt!!
Började dagen tidigt med en kopp kaffe, 3stekta ägg och sällskap av tona. Tona var min vapendragare under hela dagen. Vi gick promenad,skrattade så vi höll på att kissa ner oss. Letade efter leffe. Kaffe hos kajsa. En
Tur med kajsa till falkenberg där kajsa fick dom vackraste fransarna. Snacka om att hon kan flirta nu!!! Kvällen avslutades med några välförtjänta leffe. En tur ner till pärlan och nattliga diskussioner!!

Vaknade på tonas soffa sååååå trött! Som tur var va tona lika trött om inte mer tröttare. Tona slängde ihop en smaskig omelett med lite köttbullar. Sen var det bara att rycka upp sig. Solglasögonen åkte på och vi knallade iväg till lina. Som jag saknat den bönan. Vi fick efterlängtat och behövligt kaffe och massor av skratt!! Gosat med bebismage. Lipig som jag är var jag nära till gråt flera gånger. Tiden bara rusade iväg och vi fick bråttom då Jag skulle träffa mina arbetskamrater kl 17.45. Bowling och mat stod på schemat. Även där bjöds det på många skratt. God mat och smaskiga öl.

Kvällens höjdpunkt var helt klart att jag fick träffa gun. Som jag saknat henne!! Fina fina gun!!
Vilken kvinna!!

Fredagen var en trött dag. Höll mig i sängen tills det var dax att bege sig till jobbet. Idag lördag har det vart en slö dag med. Riktigt skönt.

Nu ska jag lägga mig. Mätt och go efter pizzan och tänka på mina fina vänner!

Fy sjutton va jag har det bra!!

Min nya favvo kille.


Men se va han ställer till med! Röda öron!


Lina bjöd på smaskiga ostbågar med hundmat. Antonia bara älskade det ;)


Mina arbetskamrater!








Bilden är lite suddig men här har ni mina fina vänner gun och ulle. Så glad att jag har dom!!


Här har ni murat. Vår gentleman (mest guns) haha!!som körde oss i finbilen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar