måndag 23 april 2012

Söndag

Startade dagen med att snoza ett flertal gånger då jag var så trött. Ska även tilläggas att jag sov på soffan. Somnade vist där.
Hade en toppen dag på jobbet med martina. Många goa skratt!!! Martina är toppen!! Dagen gick snabbt och humöret var på topp. Jag tog mig i kragen och begav mig upp till en annan kär vän som även hon heter martina. 2.7km är det enkel väg försökte mig på att jogga. Så tungt det var!! Vårruset känns sååååå lååååångt bort. Men skam den som ger sig.jag ska klara det !! Blev även lite joggning hem. Sen en liten vilan(hämta andan) innan jag gick hem till björtan för att dricka lite kaffe.att jag aldrig lär mig vart han bor. Eller rätta sagt vilken trappuppgång han bor i!! Tror jag var lite trött när jag skulle hem för jag hittade tydligen inte hem. Gick till fel hus!! Opps!!hahaha!!

Till slut kom jag hem till min efterlängtade säng !!


Jocke hade handlat fika som man tillagade i rosten. Många E i dom. Sött som sjutton!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar