fredag 27 april 2012

Önskelista

Nu börjar det närma sig födelsedag eller ja 1 juni men det är ju snart. Varje år mormor frågar så vet jag aldrig vad jag önskar mig men i år vet jag flera saker.
Helt klart nummer ett är tatuering. Helst en egen privat tatuerare som kan gå lite wild and crazy över min kropp. Men det kanske är lite väl mycket att önska sig så jag börjar med en tatuering. Fick ställa in min pga av tråkiga utgifter. Dock tror jag inte mormor blir så nöjd över den önskan så det får nog bli det vanliga, en peng =)




Vår skor kan man inte få för många av....dessa ligger i topp!


Kläder kan man inte få för mycket av och jag har letat ett tag efter bustieer och nu hittat flera...
från gina

från top shop


från HM
sen något som jag verkligen saknar. monark cupcake är bara så fin!!



sist men inte minst en biljett till way out west.

Födelsedagen blir en lugn sådan. Blir lite firad ute hos mor i tvååker med bro min som fyller 20år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar