måndag 30 april 2012

Det blev till det bättre!

Eller rättat sagt till det bästa.
Loppan vaknade på lördagen
Helt symtomfri, hungrig som en varg och krävde bacon. Började packa för att åka till mormor. Oj loppan hade vist glömt att hon kräktes dagen innan. Tur att hon har en snäll mormor som självklart ville att vi skulle komma och sova över ändå. Loppan fick mysa med sin mormor och morbror och jag fick åka på festen jag sett fram emot så!
Vilken fest! Mat, drick, musik! 90talet, behöver jag säga mer. Fantastiska vänner som dansade tills fötterna ömmade och svetten rann.

Söndagen bestod av massor av kramar, loppis, korv, promenad runt fästningen, god mat, film, massor av skratt och övernattning med Frida och lina!!
Frida somnade gott på golvet, lina vid mina fötter och kissetorsten vid min rumpa.
Själv såg jag färdigt på filmen, lyssnade på andetagen(snarkningarna) kikade lite då och då på mina vapendragare och bara log! Bästa vännerna man kan tänka sig!!

Idag när jag vaknade kröp jag ner i sängen bredvid Frida och lina. Sen blev det brakfrukost. Jenny, Linus och Vilhelm kom förbi en stund. Sen mödravården och kaffe vid stenbrottet med Sandra och Robin innan det var dax för mig att åka hem för att jobba.

Jag, Frida och Lina Skratta gott åt att vi tre sitter i bilen, näst intill hänger ut ur rutan då vi spanade in små killarna som går förbi.Hellre dricker kaffe på hamnpaviljongen (kallt sådant med massor av mjölk) för att det är billigare. Tänker att det kan va trevligt att gå ett varv på stan för att sen kika på vårelden på valborg. Alkohol är inte längre prio ett den dagen. Att Lina och Mattias Prenumererar på HN.

Mina batterier är laddade till tusen. Nu ser jag fram emot en vecka med massor av sol och motion!

Mina skor har vart på skogsfest.


Jag värmer köttet.


Frida kockar.








Flickorna sussar sött





Frågesport.





Lite sömn innan jobb.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar