onsdag 11 april 2012

Hank moody

Räddar min kväll!
Det och en kopp te.

Dagen har gått riktigt bra. Det var en fin begravning gamlafarmor tekla 98 år. Alltid jobbigt att se när andra människor är ledsna. Själv hade jag nästan ingen relation till tekla.min enda tanke var att jag önskar jag får samma värdiga avslut som den krutkäringen ;) få va frisk, klar i huvudet, bo hemma och somna in med mina nära och kära vid min sida:) För min del var det minnen som rörde till det. Minnen av vänner, fina vänner på tok för många, på tok för tidigt. När jag satt i kyrkan slog det mig att det var 6år sedan idag tobbe dog!!

Nu ligger jag i soffan medTända ljus, två avsnitt av californication, te och njuter av ensamheten,lugnet. På mina läppar syns ett stort leende pga av alla fina minnen. Minnen av 4 fina pojkar som jag fick äran att lära känna!!

Fridens




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar