söndag 13 maj 2012

Fotboll för hela skanten

Lördagen bestod av fotboll,god mat och massor av kärlek till mina vänner!

Loppan åkte till sin far vid 11 då dom skulle på konfirmationsfest. Själv begav jag min in till staden för att möta upp Robin, dricka en öl och sen gå till fiket för att möta ville och Frida. Där blev det lite mer öl för att sen åka buss upp till vallen och se på fotboll. Självklart så kom Sandra dit för att se på fotbollen! Vi mötte även Karin,Jonte,Joel,Passo och Andreas. Vi bestämde oss för att mötas upp på kvällen. Efter att Sandra och Robin bjudit mig och ville på god mat!! Trevligt som sjutton och klockan bara tickade iväg. Sen var det dax att ta en taxi till Karin och Jonte. Där bjöds det på 90tals musik och massor av dans sent in på natten!
Tydligen hade vi en paparazzi med oss som tog kort i tid och otid. Haha hon är för söt hon. Tydligen var det något som skulle förevigas och visas för per!

En lördag helt i min smak.
Och vet ni va det blev en solig match. Det gillade vi!!

Söndagen var en trött sådan men även den bjöd på sol. Så lite mat och kaffe i socitetsparken med Bettan, Joel och Andreas hanns med innan det var dax att bege sig hem för lite nattjobb.


Robin skriver söta lappar. Synd bara att han glömde att låta dörren va öppen!











Så kan det gå....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar