torsdag 3 maj 2012

Onsdag

Vem kan sova en sådan underbar dag! Inte jag iaf. Kristina klippte mig. Så skönt att gå det lite kortare. Kan inte sluta att känna mig i nacken! Skönt! Kristina bjöd på kaffe i solen och tiden bara rusade iväg. Jag han med lite solning på balkongen innan det var dax att bege mig in till stan för lite leffe vid fästningshörnan och sen quiz på pärlan. Tänk att det bjöds på en gammal skön dänga som snutarna!!
"vill du bli min polis med pistol och batong? Vi kan rå om varandra och sjunga en sång. Springa på ängen och känna att livet är här, jag är kär så kär!!"

En riktigt härligt ledig dag! Precis vad jag behövde.











Torsdagen har vart en ledig sådan och en trött sådan. Jag fick lite sovmorgon :) sov lite på balkongen i solen,sen har mycket tid spenderats i soffan!


Stackars lilla tussan hade jag råkat låsa ut på balkongen! Hon var mycket glad när jag kom hem. Vet dock inte vem som varg mest gladast, hon eller grannarna!?? ;) haha!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar