onsdag 9 maj 2012

Vårrus gånger 2

Då var dagen här! Vårruset! Taggad som sjutton och vinnarskalle som hittat fram, åkte ett glatt gäng flickor upp till GBG.
Många skratt blev det på vägen. Konstaterade att några av singelflickorna hade samma intresse och att nån gift man hade intresse av att hanns fru drack lite vin efter loppet! Ja gud ja, många skratt!

Nu till loppet som var det viktigaste. Vi tänkte starta i gr3 försöka komma så långt fram som möjligt. Tydligen var det många som missuppfattat det hela. Dom lunkade på helt lugnt med barnvagn och utan vagnar.Så många fula ord som sades!! En
Backe fick jag gå i annars gick
Det ok. Kunde tagit ut mig lite till om jag bara sluppit att sicksacka hela tiden! 24.51 min tid.enligt martina gick det lite snabbare:) och enligt ann-marie så rundar man av till 24 ;) sen till den stora besvikelsen ,fanskaps loppet var inte 5km. Om vi nu ska gå efter våra egna mätningar. Dock var det inga som stämde överens! Så någon klarhet i hur långt exakt loppet var vet vi inte! Men men! Jag blev iaf peppad så nu jävlar ska den gamla Rosanna komma tillbaka! Heja heja!

Ett glatt gäng påväg upp


Galna rallykalle Ann-marie














Martina syntes bra i sina nya skor.


Ett litet vårrus såhär efter loppet är ju inte fel.


Men va hände här med bella!? Tror det var svartavinbärsvinet!Tur att du kom ihåg din snordyra sadel iaf så du slapp att cykla hem utan en till derome.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar