söndag 27 maj 2012

Måndag morgon

Ligger och lyssnar på min nya favoritskiva. Har lyssnat sjukt mycket på den hela helgen. Gissa om jag blev lycklig när jag såg att han kommer till majas och spelar i juni! Jag slängde mig på datorn och köpte biljett.

Ren lycka när jag hör rösten!!


Tänkte jag skulle försöka sova lite men ligger med tankar som surrar. Tänker på killen som ger mig fjärilar i magen! Massor av dom. Han får mig att le och jag får han att le! Kan det bli bättre!?
En dag i taget, sakta men säker...

3 kommentarer:

  1. Åh träffat kille ? Fan va kul ! :)

    Sv: Ja lurarna är sjukt snygga.. Köpte på sportamore.se 249kr o gratis frakt, ett tips :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan säga att det finns en kille som
      Får mig att le:))
      Å då ska jag genast spana in lurarna:) tack!

      Radera
    2. Åh va kul.
      Glad för din skull :)
      Hoppas du ler resten av livet nu.
      Kram på dej.

      Radera