onsdag 23 maj 2012

Tre stiftelser!

Jag och ett gott gäng från jobbet har vart på utbildning hela dagen i Gbg. Varmt och helg fantastiskt. Efter att få ha vart och spanat, lyssnat på detta helt underbara ställe (äldreboende) vill man inte tillbaka till sitt jobb.
Vi fick frågan om man skulle kunna tänka sig att bo på sitt jobb när man blir gammal? Och jag kan säga som så här: när jag blir gammal ska jag flytta till Gbg och tre stiftelser!

Vilket ställe!! Så mycket intryck så mycket inspiration. Och så mycket funderingar det gav.

Om jag säger pridefestival, regnbågsfärger på ett äldreboende. Va säger ni då?? Joo det har dom i Gbg!!! Jag bara älskar det!!

Ett utav alla rum. Ett rum där man ska få minnas.








Så fint! Jag föll pladask!



Och vilken mat vi fick!









Och vet ni va.... Kvällen avslutades på bästa sätt! Jag går och lägger mig med världens största leende på läpparna! Tänk vad ett besök kan göra:))

Tror det bor ett dussin fjärilar i min mage nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar