lördag 26 maj 2012

Lördag

Vi har vart trötta idag och bara myst! Lång frukost, film, thaimat, filt och bok, massor av kramar och lek. Ett besök hos gunsan. Några glas vin och massor av prat. Gunsan betyder så mycket för mig. En stark kvinna som inspirerar mig massor!! Helt klart en kvinna som har en stor plats i mitt hjärta:))














Mitt hår är lila!!! Lila!! Haha!!



Och vet ni vad?!?? Ett förbaskat tjat på mig jag vet!! Men även idag ler jag! Fina ord och sms som får mig att tjuta glädjetjut!!underbart!!

4 kommentarer:

  1. Å vilken skön dag ni haft sötnosar! Var thaimaten bra? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av fina ord och jag somnade med ett leende på läpparna:)) vi åt satay och det var riktigt gott! Riktig jordnätssås:))

      Radera
  2. Låter som en toppen dag :)
    Tycker håret mer ser silvrigt ut..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en toppen dag:) och bara det där med fina ord!!! Jag gillart;)

      Radera