lördag 26 maj 2012

friday i'm in love

Vilken dag vi hade igår!! Livskvalité på hög nivå och jag bara älskar det!
Martina är en fin flicka och hon får mig alltid att le. Bara få va i hennes närhet gör mig lugn.

Vi åkte premieråket för henne med bubblan och jag bara njöt. En tur till systemet och hajen för att den sätta oss i varsin stol med ett glas ros'e. Bara få va, barnen lekte, badade i poolen, killarna som klippte gräset och fixade grillen, sol. Ja ni hör ju!! Det kunde inte bli bättre!

Fina ord som gjorde mina fjärilar extra stora och jag blev längtig! Åkte hem med ett stort leende på läpparna. Eller rättat sagt det största!! ;)















Tänk att dessa flickor har en tjejliga och ska börja skolan ihop:))






1 kommentar:

  1. Ja det var en riktigt nice dag! Många repriser på den i sommar tack! Kram på mors dag :)

    SvaraRadera