söndag 18 mars 2012

Fixat lite

Madde hjälpte mig med att hämta byrån. Tack snälla!! Det blev så bra:))
Har gått här hemma och fixat lite. Riktigt nöjd. Saknas lite grejer. En teak bänk att ha tvn på och en hylla i köket. Sen bara lite krimskrams och mattor. Förvarings lådor/korgar.




Huvudsaken är klart att jag börjar bli nöjd!!








Jag behöver dock ha hit en handyman. En riktig en!!! Killen som hjälpte mig sist gjorde inte färdigt jobbet!! Suck!!
Fyndet. 200 kr




























Jobbet som ej blev färdigt!!
En hylla togs ner men lampan sitter kvar:(




Damen på loppisen slängde med möbelolja och sa att jag skulle ta det på mina gamla möbler som vart lite skitna och se här!! Så bra det blev. Vilken lycka!!
Före:




Efter:




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Oj ! Vilken skillnad med oljan !
    Kul att du börjar bli nöjd.
    Å ja, dendära Madde är en underbar klippa hon :)

    SvaraRadera