torsdag 15 mars 2012

Ja tack!!

Spanat runt på styleroom för att få inspiration är va jag har gjort! När man är inne där vill man bara gör om allt. Jag däremot vill ha lite gamla saker som jag kan göra om och måla om. Dock finner jag ingen lös för min hall!! Måste få hit en händig karl som kan plats bygga någon!! En händig karl är just va jag behöver!! Och då menar jag HÄNDIG!!

Här är lite utav det jag är ute efter!! Är det nån som har hemma och vill bli av med det så bara hojta till:))

Teak! Så vackert!!


















Lite sånt som jag vill ha och måla om!!!


















4 kommentarer:

  1. Superfina saker! Vart kommer den översta bilden ifrån? Har letat efter den planschen överallt utan att hitta den. Jag bara måste ha den! :) puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja synd bara att jag ej hittar det jag vill ha i närheten eller till ett bra pris:(( vill ju ha allt nu! Fixa lite:))
      Översta bilden hittade jag på blocket när jag sökte på teak. Du får maila dom å fråga var bilden kommer ifrån:) puss

      Radera
  2. Hoppsan hejsan! Jag är minsann inne här och läser emellanåt, men har inte gett mig till känna innan nu. ;-) Vi har en gammal hylla här som vi inte använder. Den står bara och samlar damm i källaren typ. Men den är nog inte lika ljus som på dom två översta bilderna.. Kan höra med mannen i huset imorgon vad han säger om saken! Vad det är för något träslag alltså. Jag kan maila en bild på grejerna om det är något du är intresserad av! Tjohejs och kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va glad jag blir!! Alltid lika roligt när man
      Får reda på vilka ens käsare är:)) du får jätte gärna skicka bilder!! Nyfiken som jag är:))

      Jag är allt inne och läser din blogg med imellanåt!!

      Radera