onsdag 21 mars 2012

Opps kan man säga

Det blev ett litet opps när sanna körde med min trimmer. Jag som snurrade till det lite men hon räddade det fint!! Vet ju helt klart vem som är min trimmerska Framöver ;) dock med hennes trimmer!!

Jag hade med mig nybakade barnomsorgskakor. Sanna och michaela bjöd på kaffe, rundtur av deras fina hus. Jag ska säga att dom gav mig mycket inspiration. Framför allt en super fin taklampa som sanna gjort helt själv. (glömde ta kort) Alexander visade sina häftiga legoninjas och Elvira klädde sig som en liten prinsessa och häxa,mycket tjusig:)) tiden gick fort, som alltid när man har trevlig. Som tur var så bor dom i krokarna så jag hoppas på en kaffe snart igen!!

Fick även ryckt upp mig och inspirerats av kajsa när det kom till färg och sminkning.












Nu ligger jag i soffan och ser på the sheild och avnjuter en kopp te och mina goda kakor!

Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar