tisdag 13 mars 2012

Sammanfattning av dom senaste dagarna!

Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Har även hunnit med att va lite social. Lördagen bestod av jobb, thaimat och melodifestivalen hos emma sen en tur på staden. Jag drog till med en sån rackarns vurpa på kullerstenen. Gud vilken syn och som jag skämdes!!! Nu mår inte mina knän bra!
Söndagen bestod av sömn och jobb.
Måndagen där emot LEDIG!!! Jag började dagen med att slänga in en maskin tvätt, gå till affären och köpa lite frukost. Möttes upp av antonia. Vi drack kaffe hos mig sen begav vi oss mot sällstorp för att hämta nova och hälsa på den nya lilla bebisen. En helt underbar liten sessa. Så fin och så perfekt. Nova var så stolt. Jag fick äran att hålla och ville gärna inte lämna tillbaka henne till sin mamma. Vi stannade en ganska lång stund och pratade och myste och det kändes riktigt riktigt bra. Var lite
Nära gråten ibland men det kändes så bra när vi var där.
Sen tog vi en promenad till Karlsson. Åt lite mat sen traskade vi hem och var en stund på lekplatsen. Sen var det dax för tona att åka hem och för mig och Nova stod det bara mys på "to do" listan.

Nu har jag dukat upp en brak frukost. Sen lite disk och efter det ska jag ta en långpromenad till sällstorp. Nova ska va hos adrian och rebecca inatt då jag ska jobba kväll.
Tisdagen bjuder även på sol. Underbart va lite sol kan göra med humöret och tankarna. Allt känns så mycket lättare!!

Melodifestivalen för hela slanten!














Söndag morgon!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar