fredag 2 mars 2012

Slajmmonster och tur på hjul!

Solen lysen och fåglarna kvittrar. Tur på hjul på radion, disken är diskad, katten är kammad och jag är redo för vänner och picknick.
Slemmigare än slemmigast är jag både i snok/bihålor och hals. Det tar aldrig slut! Ja herre gud! Men va gör det när solen lyser.

Nu väntar vi på att Martina ska träna klart så vi vet var vår lekdate blir av nånstans.

Nova går runt och tjurar för att hennes skinnjacka och pälsväst är hos sin pappa. Vi ska på kalas imorgon till min kusin och moster och då vill Nova va fin. Jag försöker förklara att det gör ingenting för hon kan ändå inte ha på sig det inne!! Då säger Nova:
-mamma, fattar du ingenting?!? Jag måste ju va fin på vägen till festen med!!
Att jag inte förstod det!! Vilken mamma hon har!! ;)

Har även fått beställt kaffe med! Hoppas på att det kommer på måndag!! Det brukar alltid gå jätte fort!!





Nova skulle gå in och städa sitt rum medans jag diskade. När jag kommer in till nova sa hon: opps jag fastnade vist här. Måste kolla efter lite nya pet shop. (hon har bara lite för många redan) men inte enligt nova!!





Lite lagom med päls. Tussan fäller massa vinterpäls!! Hår över allt!!



1 kommentar: