torsdag 1 mars 2012

Slutet gott allting gott!?

Från att ha mjukstartat denna dag till att avsluta den i soffan lipandes till hem till gården. Macronerna blev stora och sprack men goda, dock inget för dom som ej är sockerfantaster!! Kajsa du hade älskat dom ;)
Imorgon ska jag testa igen! För skam den som ger sig!!

Fina vänner kom och förgyllde min och novas eftermiddag. Helt förbluffad är jag över att 2012 har jag haft mer vänner på besök en va jag har haft på hela tiden som bott här! Haha!

Veckan har vart en riktig berg och dalbana. Många skratt och mycket gråt. Nova min lilla skatt som förgyller min vardag. Feber och förkyldning som gör att man bara vill gråta ännu mer. Orkar faan inte va sjuk stup i kvarten. Så jävla mycket pengar som försvinner. För mig är det alla sparande/nöjes pengar. Just nu är det bara en skit period. Tankar som bara snurrar!! Vänner, icke vänner, pengar, jobb som suger musten ur en,boende, familjeförhållanden, relationstatus... Ja listan kan göras lång!! Tankar och åter tankar. Gråt som behöver gråtas och skratt som behöver skrattas. Våren är på ingång och med det förhoppningsvis lite ljusare tider!!
Snödroppar och påsklinjor!
Solljus!!
Sol!! Jag behöver sol!
Kanske en stor kram och ömma blickar!!









Smörkräm med Hasselnötsmak


Smörkräm med vitchoklade och hallon






4 kommentarer:

  1. Men kära du.. Snart är det vår. Kom hit så ska jag ge dej en kram !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lina du är en go prick du!! Tycker allt att det får bli en kaffe i vårsolen innom snar framtid. Måste ju få träffa din lilla loppa:))

      Radera
  2. Lilla hjärtanet! Den där relationstatusen den kan gnaga, men tänk sen när vi sitter där och önskar att vi gjorde mer när vi kunnat och inser att man hade det ganska bra med sig själv (vi intalar oss det iaf), pepp, pepp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Malin jag trivs med att va själv.jag behöver va det. Men själv i veddige tar tnäcken på en!! Vill va själv, själv med min skatt men nära min familj/vänner. Ingen lätt nöt att knäcka ;)

      Radera