fredag 23 mars 2012

Jag har gjort det igen!!

Hinkat massor av kaffe innan jag ska sova. Så nu ligger jag här piggare än nånsin. Tussan är sällskapssjuk och envetnas med att ha sin rumpa I mitt ansikte. Jag blir galen! Stänger jag dörren står hon och skriker, krafsar på dörren. Men jag ska inte klaga för hon har lite snällt värmt upp sängen åt mig;)

Så va har denna dag att erbjuda förutom att jag ska försöka sova lite. Kanske en kopp kaffe med gun men sen då!? För många är det ledighet och lönehelg. Tjoohoo men för en annan som får lön på tisdag så är det en fattig jobbhelg. Är ledig idag och jobbar inte förens kvällen imon så ett glas rött hade ju inte suttit fel!! Men inte ens det har jag. Får väll nöja mig med lite citronvatten, the sheild maraton och sällskap av tussan!

Så mina kära vänner va ska ni hitta på en underbar dag som denna? Dom säger ju att det kan bli varmt OCH sol:))

Fridens

Bjuder på ett till egoboost kort!


Och detta kort som jag tycker är vansinnigt kul! Min kära vän kajsa hade en liten tävling med sin syster där dom skulle balansera saker på huvudet. Ett stycke rosanna på huvudet var det här!!!


Fridens

4 kommentarer:

  1. Vilken blondering hade du till håret som tog bort dem röd/orangatonerna? /elli

    SvaraRadera
  2. Haha, den bilden tänkte jag lagt upp igår! :D Den är grym!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag har likadant. Inga pengar som rullar in förens måndag. Sorglig historia det där.. ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller några pengar innan måndag och jag ska också jobba hela helgen, du är inte ensam fina :)

    SvaraRadera