fredag 10 februari 2012

Back for good

Låg innan och tittade på svtplay, hitlåtens historia. Och gissa va jag hittade!?? Take that :back for good!!! Vilken lycka. Vilka minnen som kom tillbaka! Som jag har lyssnat på dom grabbarna och så kär man var. När andra skivan släpptes :everything changes (1993) var jag helt salig. Fick min första cd-spelare. Tänker lite Nova, eric saade. Rosanna, take that! 95 när back for good kom 9 år gammal. Planscher överallt i rummet. Vill minnas att jag och Lina Ahlskrev take that på våra byxor. Tröjor... Ja ni minns!! I Love take that!!!

Och gott folk när splittringen var ett faktum var jag en ledsen flicka!!

Så många tårar man fällt. Pga elaka föräldrar, bråk med kompisar och krossat hjärta!! Haha Gud ja alla dessa förälskelser!

Nog om detta nu. Det jag egentligen ville komma fram till va det, hur mycket musik påverkar! Vilka minnen som spelades upp.
Så här satt jag i soffan å grät floder pga en ynka liten låt. Ja det var tider det!

Backstreet boys kan slänga sig i väggen. Alla andra pojkband med för den delen! Det finns bara ett band, TAKE THAT ;)


Med all kärlek
Rosanna

2 kommentarer: