söndag 5 februari 2012

En salig mix av bilder/inspitation ska bli en

Oj oj oj nog för att jag är snurrig och en liten dagdrömmare av mig! Glömmen som aldrig förr! Ibland ska allt gå fort som bara den. I vissa fall ska allt analyseras, vändas och vridas på, tar mig flera år!
Nu när det kommer till den här tatueringen som jag skrivit om tidigare så vet jag precis hur jag vill att den ska se ut. Men jag får ej ner det på papper. Vet att flera av er tänker. Rita den själv! Du som kan!! Men det går bara inte får inte ihop det. Men har jag väntat i så här många år kan jag nog vänta några till ;)

Här kommer iaf en salig blandning av bilder som jag bara älskar! och lite av det här ska mixas ihop till min tatuering.





Är det så att det är nån som sett nått som påminner om detta får ni gärna höra av er!! PRONTO!!Jag letar hela tiden och är lite dålig på det här med tatuerare, stilar med mera! Så vet ni nån så hör av er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar