tisdag 14 februari 2012

Lite mindre luffare och lite mera torpare!

Ja jag vill då ha båda! En liten spillevink som tar med mig på spontana äventyr. En händig, pedantisk "karlakarl" som jag tillsammans med får bygga
VÅRT drömhus med. Och som jag framför allt får dela många skratt med!!

När vi vart i ishallen la vi oss i soffan, under täcket med varsin kopp varm choklad och såg på Rasmus på luffen. Fin film som jag älskar. Allan edwall är lite utav en personlig favorit!





"bättre tur nästa gång sa han
Som gjorde i brallan"

Efter det fick vi fin besök av inte minst Hugo, Agnes och Martina. Present fick vi med. Fick tom en liten tår i ögat för jag blev så glad. Ja ni ser ju denna lille pojk är ju bara så söt. Och dansa kan han med:))







När jag satt i ishallen spelades luka på radion och jag rös i hela kroppen. Magen knöt sig som den gör varje gång jag hör den. Men ändå fick jag ett litet leende På läpparna. En olustig känsla. När jag blundade såg jag den fina ängeln Erik. Och när jag började tänka på himlens alla änglar ville jag bara se Daniels underbara leende. Se hans armar sträcka ut sig och ge mig världens bästa kram som han alltid gjorde. Prata om allt mellan himmel och jord,glömma tid och rum. Tobbe och Henke ja Gud livet är bra orättvist! Egentligen finner jag inga ord. det är bara orättvist!!

Nu ska jag lägga mig i soffan med världens största leende på läpparna över att jag fått lära känna dessa 4 fina pojkar! Fina minnen!

Fridens liljor
Rosanna

1 kommentar: